Uber si Lyft pot duce la scaderi in proprietatile masinii personale, spune studiul

Uber și Lyft vorbesc un joc despre sfârșitul proprietății de mașini personale, dar întotdeauna le lipseau dovezi grele pentru a-și susține afirmațiile. Acum a fost lansat un nou studiu care dă o anumită credibilitate predicțiilor lor futuriste.
Studiul, realizat de Institutul de Cercetare al Transporturilor din Universitatea Michigan, Institutul de Transporturi Texas A & M și Universitatea Columbia, sa axat pe Austin, Texas, unde serviciile de urs, cum ar fi Uber și Lyft Servicii trase Anul trecut, datorită unei ordonanțe locale.
41% s-au întors spre propriul lor vehicul pentru a umple golul lăsat de Uber și Lyft
Studiul a constatat că 41% dintre cei chestionați au apelat la propriul lor vehicul pentru a umple golul lăsat de Uber și Lyft; 9% au cumparat de fapt o masina suplimentara in acest scop.
Încheierea respondenților, 3% au trecut la transportul public și 42% au trecut la o altă companie de rețele de transporturi mai mici. După vot, au apărut eforturi informale ale comunității și au intrat pe piață 12 servicii de plimbare pe bază de aplicații. Mulți au fost de scurtă durată, dar unii sunt încă în afaceri. (Uber și Lyft au De când sa întors La Austin.)
Constatarile noastre arata ca aceste companii de aprovizionare se schimba comportamente, a declarat Robert Hampshire, profesor la UMTRI si autorul principal al noului studiu, intr-o declaratie. “În timp ce acest studiu nu este generalizabil pentru întregul oraș Austin sau în alte orașe, acesta oferă informații esențiale care sunt relevante pentru factorii de decizie politică”.
Departe de dovezile legate de dispariția cu ridicata a proprietarului de mașini personale
Este un instantaneu interesant, dar departe de dovezile legate de dispariția enormă a proprietății personale a mașinilor, care a fost semnul distinctiv al retoricii executivă a companiei de mai mulți ani. Anul trecut, fostul CEO al Uber Travis Kalanick A declarat la Forumul Economic Mondial din China Că acesta este modul în care se îndreaptă lumea. “Oamenii nu vor avea mașini proprii”, a spus el, “ei vor avea un serviciu care îi va duce acolo unde vor să meargă”.
Președintele lui Lyft, John Zimmer, este de acord. El prezice că proprietatea personală a mașinilor în marile orașe va dispărea până în 2025 – atâta timp cât vehiculele autonome apar ca o forță dominantă, așa cum se așteaptă majoritatea companiilor de tehnologie. “În fiecare an, tot mai mulți oameni concluzionează că este mai simplu și mai accesibil să trăiești fără mașină” Zimmer a scris anul trecut . “Și când vehiculele autonome în rețea vin pe scena, sub costul deținerii mașinilor, majoritatea locuitorilor din oraș vor înceta să folosească o mașină personală cu totul”.
Uber și Lyft, probabil, nu vor conduce la milioane de vehicule lăsate abandonate pe marginea drumului, dar sa dovedit a fi un compliment al transportului public. În comparație cu persoanele care nu au folosit niciun fel de moduri de călătorie în comun, persoanele care folosesc Uber și Lyft Dețină aproape o jumătate de mașină mai puțin – 1.5 față de 1.05 de mașini pe gospodărie – Potrivit unui sondaj realizat de Asociația Americană a Transporturilor Publice . Iar persoanele care folosesc servicii de partajare a călătoriilor aveau mai multe șanse să folosească de asemenea transportul public și să cheltuiască mai puțin pe transporturi în general decât pe cele care nu.

Comments are closed