Snap CEO-ul lovește înapoi la Facebook și problema sa de știri false

Facebook a furat în mod constant trăsăturile și ideile lui Snapchat de ani de zile și a profitat de ele. Fie că este popular filtre de față . caracteristicile camerei . povestiri , sau chiar mese de mesaje , Facebook a înlăturat trăsăturile din Snapchat și le-a reproșat fără îngrijire în lume. Această lipsă totală de subtilitate ar face pe cineva furios, iar CEO-ul Snap Evan Spiegel renunță în mod clar la abur într-o op-ed publicat astăzi în Axios .
În op-ed, Spiegel susține că algoritmii lui Snapchat sunt superioare dependenței Facebook față de prieteni. Referindu-se la Facebook și la problema falsă de știri (fără a numi Facebook), Spiegel descrie rețelele sociale ca “mișcări mincinoase pentru prieteni sau distragere nedemnă” și critică rolul lor în alimentarea știrilor false. “Social media a alimentat” știrile false “, deoarece conținutul conceput pentru a fi împărțit de prieteni nu este în mod necesar conținut destinat să furnizeze informații exacte”, spune Spiegel.
Snapchat obține un reproiect mare în curând
CEO-ul Snap vrea chiar să separe Snapchat de a fi descris ca o rețea socială totală. “În timp ce mulți oameni văd Snapchat ca un serviciu media social, acesta este folosit în principal pentru a vorbi cu prietenii – cum ar fi textul vizual”, spune Spiegel. “Snapchat a început ca o scăpare din mediul social, unde oamenii puteau trimite prietenilor fotografii și clipuri video fără presiunea unor plăceri, comentarii și permanență”.
Spiegel dorește să se concentreze pe Snapchat pe personalizarea poveștilor create de editori într-un mod diferit de a evidenția ceea ce împărtășesc prietenii tăi. “Combinația dintre mediile sociale și mass-media a dat rezultate incredibile de afaceri, însă a subminat în cele din urmă relațiile noastre cu prietenii și relațiile noastre cu mass-media”, explică Spiegel. “Noi credem că cea mai bună cale de urmat este dezagregarea celor două prin furnizarea unui feed personalizat de conținut bazat pe ceea ce vrei să urmăriți, nu ceea ce postează prietenii tăi”.
Snapchat primește un nou proiect de redesign pentru a ajuta la această nouă abordare și una care va separa posturile sociale de cele oferite de mass-media. Spiegel’s op-ed susține acest redesign, în timp ce încearcă să convingă editori și utilizatori Snapchat că noua sa abordare este mai bună decât Facebook și ajută la rezolvarea problemei false de știri. Vom avea mai multe detalii despre reproiectarea Snapchat în această dimineață, așa că nu vom mai aștepta mult timp să vedem dacă acest nou design își atinge obiectivele.

Comments are closed