Modulul All Controller își propune să fie o telecomandă universală pentru consolele dvs. de jocuri

Odată cu adăugarea comutatorului Nintendo, am acum cinci console de jocuri video conectate la televizorul meu. Asta înseamnă o mulțime de cabluri HDMI, dar înseamnă, de asemenea, o mulțime de controlori care o în jurul. Când începeți să adăugați controale secunde (sau al treilea sau al patrulea) pentru jocuri multiplayer, lucrurile se adaugă repede.
Echipa de la All Controller crede că au soluția. Grupul mic lucrează la ceea ce este în esență o telecomandă universală, dar pentru console de jocuri. Seamănă foarte mult cu un gamepad Xbox One, dar funcționează cu o serie de dispozitive, inclusiv PS3, PS4, Xbox 360, Xbox One, PC, Mac, iOS și Android. (Sprijin pentru Switch și Wii U este, de asemenea, în lucrări.) În această săptămână, Au lansat o campanie Kickstarter Pentru a ajuta la finanțarea producției, cu scopul de a lansa în luna mai, și este deja breezed trecut obiectivul său inițial de finanțare.
Am avut mâinile pe un prototip al All Controller pentru ultimele zile și este un gamepad surprinzător de robust, în special având în vedere că nu este produsul final. De fapt, este foarte solid. Controlorii terță parte se simt, în general, ieftini și, în aproape toate cazurile, sunt un pas în jos față de ceea ce vine plin cu consola. Dar controlerul de toate nu simte ca toate astea. Este ca o cruce între un tampon Dual Shock și Xbox One, căsătorit cu designul și funcționalitatea celor două într-un cadru robust.
Dar cea mai importantă parte a controlerului este ceva ce nu veți vedea pe alte controale: un ecran LCD mic. Este aici, unde puterea aparatului iese. Pentru început, este modul în care conectați controlerul la diferite dispozitive din jurul casei. Controlerul All include un număr de drivere preinstalate pentru toate platformele pe care le suportă. Procesul real de sincronizare diferă între platforme. Pentru a vă conecta la iOS, de exemplu, încărcați driverul iOS pe All Controller și apoi treceți în setările Bluetooth ale iPhone-ului pentru a găsi și conecta controlerul. Pe consola, conectați pur și simplu un dongle USB furnizat și apoi încărcați driverul corespunzător. Este un proces destul de fără sudură.
De asemenea, ecranul vă permite să tăiați și să modificați unele aspecte ale controlerului. De exemplu, pe o platformă ca PC-ul, care acceptă atât tastatura, cât și controlerul, puteți alege care dintre ele doriți controlerul să emuleze. Dacă alegeți o tastatură, puteți intra în meniu pentru a modifica ce butoane de control reprezintă ce taste. De asemenea, puteți face lucruri cum ar fi ajustarea sensibilității bețișoarelor sau schimbarea în jurul poziționării butoanelor.
În cea mai mare parte, controlorul a funcționat excelent atunci când am jucat în jur cu el, indiferent dacă se întâmplase cu ceva timp Povestea peșteră Pe MacBook sau săpat mai mult în remasterul PS4 Final Fantasy XII . Dar are unele probleme de design niggling. În timp ce ecranul LCD este incredibil de util, acesta adaugă, de asemenea, un pas în plus față de tot; Controlerul nu funcționează atunci când ecranul LCD este aprins, deci va trebui să rețineți că trebuie să îl opriți pentru a juca. În mod similar, un comutator de comutare pe partea de sus este folosit pentru a porni și a opri All Controller și au fost de mai multe ori când am luat un controler mort, deoarece nu a fost niciodată oprit. Nu este ceva ce trebuie să-mi amintesc cu orice alt controlor, așa că era foarte ușor să uiți.
Dar chiar și cu câteva probleme, o versiune mai lustruită a Controlorului Totul ar putea fi doar pentru aceia dintre noi care dețin o gamă largă de console. Când se lansează, versiunea fără fir va costa 110 dolari canadian (aproximativ 87 dolari SUA). Poti Verificați-l acum pe Kickstarter .

Comments are closed