Intel dorește să împrăștie publicitatea (și Batman) pe ecranele autoturismelor

Intel, care încearcă să obțină o poziție de lider în ceea ce privește puterea de calcul pentru autoturisme, se alătură echipei Warner Bros. pentru a dezvolta “experiențe captive în autovehicule”. în viitor, veți viziona filme și producții de realitate augmentate în locul drumului, în timp ce mașina robotului vă va face să lucrați sau la magazin alimentar. Acesta este primul parteneriat major între un studio de film și o companie de tehnologie care lucrează la tehnologia autonomă de conducere.
viitorul de conducere va fi chockablock cu publicitate
Este, de asemenea, primul indiciu că viitorul de conducere va fi chockablock cu publicitate. Suntem obișnuiți să vedem anunțuri pe marginea drumului în timp ce conducem sau să auzim reclame pe radiourile noastre. Dar ideea că mărcile vor concura pentru spațiu pe ecrane din interiorul autovehiculelor noastre – sau pe parbrizele autovehiculelor înșiși – nu ar putea să stea bine cu unii oameni, mai ales dacă nu li se oferă posibilitatea de a bloca sau să oprească aceste anunțuri. Ar putea fi prea devreme pentru a începe să vă îngrijorați de manipularea autoturismelor pentru a ne vinde mai multe lucruri, dar asta nu înseamnă că agenții de publicitate nu elaborează deja modalități de a face acest lucru.
Intel cu siguranță nu se abate de la această posibilitate. În a post blog publicat astăzi , CEO-ul chipmaker Brian Krzanich a încadrat parteneriatul companiei sale cu Warner Bros. ca o demonstrație a modului în care divertismentul va fi consumat de călători în autovehicule autonome în timp ce călătoresc și nu conduc. Dintr-o data, tot timpul pot fi folosite pentru a face munca, pentru a prinde ceva somn sau, mai probabil, pentru a urmari orele si orele de televiziune.

“Nu numai că vedem că pasagerii consumând conținut, de la filme și programe de televiziune”, ne scrie Krzanich, “ne imaginăm că riderii se bucură de experiențe imersive pe care nu le-au văzut niciodată, mulțumită de realitatea virtuală în cabină și de inovațiile realității augmentate.” Aceasta înseamnă explorarea modurilor de integrare Warner Bros. filme, jocuri și emisiuni TV în platforma de calcul elaborată de Intel. Obiectivul Intel este acela de a “permite” pasagerilor din autovehiculele lor să “vadă publicitatea și alte experiențe de descoperire”, a spus el.
Intel lucrează la dezvoltarea o flotă de 100 de autoturisme complet autonome pentru testarea în SUA, Israel și Europa și declară că va instala această tehnologie VR și AR dezvoltată de Warner Bros. în unele dintre aceste vehicule ca o dovadă a conceptului.
Sincer, unii oameni cred că suna destul de cool. Cine nu ar vrea ca călătoria lor la Walmart să fie rebrandată ca o călătorie prin străzile strânse din Gotham City? Ei bine, probabil o mulțime de oameni, mai ales cei care ar prefera comuta lor să fie liber de corporații țipând în chipurile lor. Intel poate fi primul operator care se auto-conduce pentru a îmbrățișa în mod deschis creatorii de conținut ca partener activ în viitorul design al mașinilor, dar nu vor fi ultimii.
Mașina dvs. este pe cale să devină un câmp de luptă pentru mărci
“Pregateste-te ca masina ta sa devina un alt” ecran “in care editorii si agentii de publicitate concureaza pentru atentia ta”, spune un nou raport al Forrester Research intitulat ” Autovehiculele autonome vor schimba economia globală ” ( prin intermediul MarTech Astăzi ). “Nu vă mirați”, avertizează raportul, “când începeți să vedeți mărcile mari care vă sponsorizează călătoriile:” Această excursie vă este adusă de șampania de beri – Miller High Life “.
Pentru a fi sigur, va dura decenii pentru a ajunge la acest punct, dacă într-adevăr ajungem într-adevăr acolo. Acest lucru presupune un nivel de încredere și încredere în tehnologia care stă la baza autovehiculelor care nu există în prezent. Cei mai mulți operatori de autoturisme se concentrează pe evidențierea aspectelor de siguranță ale autovehiculelor autonome, care, fără îndoială, reprezintă un punct de vânzare mai puternic decât încercarea de a monetiza zborurile zilnice.
Dar, cu siguranță, se ridică preocupări, mai ales dacă mașina dvs. concepută de Intel încearcă să vă vorbească despre faptul că nu veți vedea cel mai recent film Marvel din cauza relației sale preexistente cu Warner Bros. Pentru că nu ar fi deloc super.

Comments are closed