Google a anunțat că a construit Snapchat Descoperă concurentul în căutare

Google dezvoltă o tehnologie care să permită editorilor de știri să construiască povestiri în stil Snapchat care să trăiască în interiorul motorului de căutare al companiei, în conformitate cu Raport de la Wall Street Journal . Povestirile se aseamănă cu ceea ce editorii au creat în trecut pentru secțiunea Snapchat’s Discover, care combină design-ul mobil cu un amestec de fotografii, videoclipuri și text. Google se spune că sună produsul „Ștampila”, cu „St” stând în picioare pentru povestiri. Există posibilitatea ca acesta să poată trăi sub bara de căutare, unde utilizatorii de dispozitive Android primesc deja o listă de site-uri recomandate și știri.
Google ar putea suna produsul „Snapchat Discover-like” „Stamp”
Nu este clar unde ar trăi exact caracteristica sau serviciul, dar raportul spune că Google o construiește în jurul tehnologiei sale web AMP. Acest lucru ar asigura că poveștile, indiferent de forma pe care le iau, se încarcă rapid, sunt ordonate și conțin reclame pe care Google le servește și le controlează. Raportul spune că Google deja vorbește cu CNN , The Washington Post . Timp, Și Vox Media, printre altele. (Vox Media este societatea – mamă a The Verge .) „De la începutul anului AMP am colaborat constant cu editorii și lucrăm la multe funcții noi”, a declarat un purtător de cuvânt al Google WSJ .
Deși s-ar părea că țintă principală a Google aici este demografia Snapchat – ceea ce este adevărat într-o măsură, deoarece Snapchat-owned Snap Inc. continuă să gălăgie up teen mindshare și o parte din ce în ce mai mare de cheltuieli de publicitate web – Facebook reprezintă o amenințare mai mare la Google Căutați afaceri. Caracteristica Facebook Instant Articles, un concurent pentru AMP, Nu poate fi la fel de reușit ca tehnologia web a companiei Google , Dar abordarea bazată pe aplicații Facebook privind controlul modului în care informațiile, știrile și divertismentul sunt difuzate pe internet reprezintă un risc existențial în desfășurare pentru afacerea Google pe bază de anunțuri web. Cu cât mai mulți oameni folosesc aplicația Facebook, cu atât mai puțini oameni se întorc la căutarea Google, logica merge.
Astfel, ambele companii se luptă pentru a-și păstra platformele, în calitate de loc primar utilizatorii caută și găsesc informații, Facebook folosindu-și rețeaua socială și Google folosind motorul său de căutare. Acum, se pare că Google dorește să combată Facebook și, într-o măsură mai mică, apariția lui Snap în știrile și conținutul de divertisment, încurajând editorii să își creeze propriile povestiri pentru produsul personalizat Google. Nu este clar modul în care veniturile vor fi împărțite sau dacă Google ar permite editorilor să raporteze povestirile personalizate pe propriile site-uri web sau pe alte platforme, cum ar fi Facebook. Aceasta indică o mutare de la Google pentru a-și asuma un rol mai activ în atragerea mai multor utilizatori din motive care nu au legătură cu introducerea unei interogări de căutare.

Comentariile nu sunt permise.