Fitbit spune că smartwatch-ul său mult așteptat va fi pregătit pentru sărbători

În raportul său privind veniturile din trimestrul al doilea, firma de urmărire a fitnessului Fitbit a declarat că smartwatchul său mult așteptat, pe care l-am raportat, a fost întârziat din cauza problemelor legate de producție, va fi disponibil în acest sezon de sărbători.
În privința câștigurilor salariale, directorul executiv James Park a declarat că noul smartwatch al Fitbit va avea caracteristici de urmărire a sănătății și fitness, va avea GPS, va fi rezistent la apă până la 50 de metri și va oferi compatibilitate pe mai multe platforme, durata de viata a bateriei.”
Dar compania încă nu a spus exact când va veni. Când un analist a întrebat acest lucru în legătură cu apelul, directorul financiar al Fitbit, Bill Zerella, a spus că “marea majoritate a veniturilor din trimestrul trei vor fi legate de produsele vechi”, indicând faptul că consumatorii nu ar trebui să aștepte un nou smartwatch înainte de al patrulea trimestru an calendaristic.
Fitbit spune că smartwatch-ul său nou va avea GPS, să fie rezistent la apă până la 50 de metri și va avea o durată de viață a bateriei de mai multe zile
Fitbit a afirmat că este “poziționată în mod unic” pentru succes, pe măsură ce concurează cu Apple în categoria smartwatch, menționând experiența construirii produselor de sănătate și fitness-tracking și succesul său anterior cu ceasul de fitness Fitbit Blaze. De asemenea, a spus că este în mod activ în căutarea condițiilor de urmărire cum ar fi apneea de somn.
“Avem o viziune fermă asupra viitorului”, a spus Park. “Dispozitivele sunt un mijloc pentru un scop.”
Câștigurile lui Fitbit în al doilea trimestru au depășit așteptările, cu venituri de 353,3 milioane USD pentru trimestru, comparativ cu așteptările analistului de 341,6 milioane de dolari.
Însă încetinirea dintre lansarea ultimei sale produse și lansarea viitoare a smartwatch-ului a avut ca rezultat scăderi ale veniturilor contractate și ale vânzărilor de unități. Compania a raportat că veniturile SUA au scăzut cu 55%, ajungând la 199 milioane USD anual, iar veniturile din America, excluzând SUA, au scăzut cu 11%, la 24 milioane USD. Vânzările sale unitare au scăzut semnificativ față de aceeași perioadă a anului trecut. Anul trecut, în al doilea trimestru, Fitbit a vândut 5,7 milioane de urmăriți de activitate. În acest an: 3,4 milioane de dispozitive.
Fitbit a înregistrat o creștere substanțială în regiunea Asia-Pacific, veniturile crescând cu 21% față de un an în urmă la 21 milioane de dolari. Prețul său mediu de vânzare a crescut cu 2% față de anul trecut (ceea ce ajută Fitbit să facă cazul în care poate vinde produse la prețuri mai ridicate, cum ar fi … smartwatch-uri). Și a reușit să își reducă costurile operaționale cu șapte la sută, datorită, în parte, reducerii cheltuielilor de marketing și publicitate.
Fitbit a vândut până în prezent 67 milioane de Fitbits; Charge 2 portabil este cel mai popular în acest moment.

Comments are closed