Faraday Future pierde un alt director fondator

Un al doilea director fondator a lăsat startul mașinii electrice Faraday Future. The Verge a aflat că Tom Wessner, șeful managementului lanțului de aprovizionare al Faraday Future, a demisionat ieri de la companie. FF și-a confirmat demisia.
Wessner a fost unul dintre cei cinci directori inițiali adus pentru a rula anumite părți ale companiei prin cofondatorii săi Nick Sampson, Tony Nie și Jia Yueting în 2015. Altul, Alan Cherry, lăsat în august . Și ca Cherry, Wessner a lucrat odată la Tesla. Ceilalți trei directori – Dag Reckhorn (fabricație), Richard Kim (design) și Sampson (R & D) – sunt încă la compania respectivă.
FF a căzut în trecut, dar a fost învins de vara asta activele lui Jia Yueting au fost înghețate de către Curtea Populară Superioară din Shanghai. Yueting sau “YT”, așa cum este cunoscut de angajați, este principalul investitor al Faraday Future și conduce compania timp de mai multe luni fără a avea un adevărat CEO. (Fostul director executiv al BMW, Stefan Krause, se ocupa, de asemenea, de numeroase atribuții interne și publice și căuta, de asemenea, noi investiții.)
De îndată ce banii lui YT s-au uscat, FF a început un nou slide. Compania sa retras din planul său ambițios de a urma Tesla în Nevada cu o fabrică de 1 miliard de dolari proprie , și, în schimb, a trebuit să-și îndrepte atenția asupra contractului de închiriere o facilitate mai mică în California . Și a reușit doar să o facă după aceea punând sediul central în Los Angeles ca garanție .

Ai un sfat pentru noi? Utilizați SecureDrop sau Signal pentru a trimite în siguranță mesaje și fișiere The Verge fără a vă dezvălui identitatea.

Pe măsură ce încearcă să economisească bani, compania a tras și ea aproape complet din Formula E , care – în absența unei facilități pentru a începe să lucreze la prima mașină de producție a companiei, FF91 – a fost una dintre singurele surse de mândrie pentru angajați, potrivit multiplelor persoane din interiorul și din afara companiei.
Fără o mașină, un efort de motorsport sau o fabrică proprie, unul dintre cele mai importante bunuri rămase la FF este talentul său. Compania are lăudat o listă plină de Tesla, BMW, Audi, și chiar Expats Apple de la primele sale zile. Este unul dintre putinele lucruri care ar putea ajuta compania sa se transforme, fie prin legarea unor investitori noi, fie prin atragerea unui parteneriat sau a unei achizitii pentru alti producatori de automobile. (Aceasta este ceva ce compania explorează, de asemenea, The Verge a învățat.)
Această tulburare recentă ar putea declanșa un nou exod care ar face față acestor ambiții de bucurie. În plus față de Wessner, Alan Cherry, șeful HR și un altul dintre co-fondatorii companiei, lăsat în august . J.J. Luranc, directorul logisticii globale, a plecat în septembrie, în conformitate cu pagina lui LinkedIn. Nate Schroeder, șeful motocicletelor FF, a părăsit compania în iulie.
Și mai mulți oameni care lucrează direct pe FF91 au plecat de asemenea, potrivit LinkedIn. Rodrigo Caula, care a lucrat la culoarea, materialul și finisarea modelului FF91, a decolat (pentru Tesla) în luna august. Michael Snyder, inginer de fabricație, a plecat la Amazon. Blake Rosengren, a cărui pagină spune că a condus efortul Pikes Peak și a fost responsabil pentru “originalul model FF91 de concept de mașină concept”, a plecat și în luna august. Jui Dai (designer UX), Arash Badeanlou (un designer de exterior exterior) și Eric Lopez (un surfacer și pictor) au părăsit toate FF în ultimele două luni.
“Moralul este rezervat”, spune un fost angajat. “Compania este o navă scufundată.”
“Angajații americani care rămân fie nu (încă) au o ofertă în altă parte, sunt înfometați în titlu (interesant cât de brusc e alocat” toți “) sau deliranți – sau o combinație a celor trei” spune The Verge .
Wessner intenționa să plece la începutul acestei veri, potrivit unui alt angajat, dar apoi a primit o promovare din partea vicepreședintelui pentru vicepreședintele lanțului global de aprovizionare. Cel puțin trei persoane au primit promoții similare, conform LinkedIn.
“Moralul este rezervat. Nimeni nu este în birou vreodată. Ei continuă să aducă investitori, dar nimeni nu investește “, spune fostul angajat, adăugând că majoritatea acelor potențiali investitori sunt pur și simplu prieteni ai YT. Mânerul său asupra companiei este atât de strâns încât personalul FF face totul proiectând o mașină pentru cealaltă companie , LeEco, pentru a-și gestiona conturile de social media, spun ei. “Compania este o navă scufundată.”
FF spune că are un talent nou care vine în acest lucru va ajuta la umplerea unele dintre aceste lacune. Michael Cooperman, care se descrie pe LinkedIn ca “expert în managementul crizelor”, va conduce echipa de comunicare a companiei. De asemenea, FF va anunța în curând că a angajat un nou șef de taxe la nivel mondial, Caroline Banzali.
Banzali a fost cu compania de cel puțin august, potrivit e-mailurilor obținute de The Verge printr-o cerere din California Public Records Act. Ea umple un loc care a fost vacant atât de mult timp încât FF a ratat de fapt un termen limită din aprilie pentru depunerea documentelor legate de creditele fiscale de stat, o greșeală care ar fi putut costa compania milioane de oameni pe drum. Din fericire pentru FF, biroul guvernatorilor de afaceri din California și Dezvoltarea Economică a acceptat documentele la sfârșitul lunii august, potrivit e-mailurilor.

Comments are closed