Facebook lansează o versiune de Messenger pentru copii mici

Facebook a anunțat astăzi o nouă versiune a aplicației sale de chat Messenger concepută pentru copiii cu vârste cuprinse între 6 și 12 ani Messenger Copii , noua aplicație nu necesită un cont Facebook – datorită legii federale, utilizatorii sub vârsta de 13 ani nu se pot înscrie legal pentru Facebook. Mai degrabă, părinții sunt capabili să gestioneze o aplicație Copil Messenger Kids din contul lor de pe Facebook, controlând prietenii și membrii familiei pe care copilul le poate contacta. Facebook lansează aplicația astăzi în previzualizare, cu o lansare limitată pe iOS.
Facebook spune că va dura mult timp pentru a vă asigura că aplicația nu se desprinde ca exploatatoare. “Nu există anunțuri în Messenger Kids și informațiile copilului dvs. nu sunt utilizate pentru anunțuri. Este gratuit pentru descărcare și nu există achiziții în aplicații “, compania scrie într-un post pe blog . Facebook spune că Messenger Kids este, de asemenea, conceput pentru a fi conform cu Legea privind protecția și protecția online a copiilor, sau COPPA . Aceasta este legea federală care protejează copiii minori de exploatarea online și este motivul pentru care multe servicii online necesită ca copiii să aibă vârsta de 13 ani sau mai mult pentru a se înscrie. Facebook spune că noua aplicație este disponibilă numai în SUA, cu intenția de a-și extinde disponibilitatea dincolo de iOS la Amazon App Store și Google Play Store în lunile următoare.
Facebook declară că este conform cu legea federală privind confidențialitatea copiilor online
Messenger Kids este conceput în primul rând pentru a oferi chat-uri video și text, împreună cu tipurile de măști și filtre jucăușe, popularizate inițial de Snapchat, care sunt acum predominante în multe produse de mesagerie Facebook. Facebook spune că există o “bibliotecă de GIF-uri adecvate pentru copii, cadre, autocolante, măști și instrumente de desenare care le permite să decoreze conținutul și să-și exprime personalitatea”. Aplicația oferă, de asemenea, părinților posibilitatea de a controla lista de contacte a unui copil, în timp ce ecranul de pornire mai spartan arată prietenii pre-aprobați care sunt chat-uri și grupuri de discuții on-line și preexistente.
Pentru a utiliza aplicația, părinții trebuie să o descarce de pe App Store și apoi să o autentifice cu numele și parola de utilizator Facebook. Numai atunci poate fi creat un cont pentru un copil, procesul necesitând doar un nume pentru profil. Contactele sunt adăugate printr-o secțiune “Explorează” a aplicației, care ar trebui să permită părinților să caute și să găsească alte persoane de contact. Utilizatorii cu conturi Facebook existente, cum ar fi rudele, pot crea conturi Messenger Kids pentru a vorbi cu copiii, părinții având controlul asupra persoanelor de contact care sunt aprobate și apar ca online când un copil utilizează aplicația.
În timp ce la suprafață Messenger Kids pare relativ inofensiv, motivul care stau la baza nu poate să nu fie menționat. Copiii au astăzi la dispoziție o serie de metode care le permit să comunice cu prietenii și rudele, fie că este vorba de un telefon tradițional, de un mesaj de poștă electronică sau chiar de un text, dacă au propriul telefon mobil. La care nu au acces copiii sunt rețelele sociale precum Facebook, WhatsApp, Twitter și YouTube. Asta deoarece legile precum COPPA au fost implementate deoarece deputații au stabilit că, fără protecție robustă, este rezonabil să credem că copiii vor fi exploatați online de către prădători, agenți de publicitate și alții.
Acum, Facebook crează o conductă pentru ca copiii să devină utilizatori obișnuiți ai produselor sale, începând cu vârsta de șase ani, pretindând că oferă o alternativă mai bună decât ceea ce există astăzi.
Totuși, Facebook creează o conductă pentru ca copiii să devină utilizatori obișnuiți ai produselor sale
Facebook pare să recunoască modul în care toate acestea vor arăta publicului și utilizează o apărare inteligentă pentru a deteriora criticile. Într-un articol separat pe blog intitulat “Întrebări tari”, directorul Facebook al politicii publice, Antigone Davis, scrie: “Copiii de astăzi sunt online mai devreme și mai devreme. Ei folosesc dispozitive de familie – și mulți, la vârsta de șase sau șapte ani, chiar au propriile lor. ”
Ea continuă să sublinieze că “cercetările arată că copiii folosesc aplicații care sunt destinate adolescenților și adulților”. Davis declară că Facebook a colaborat cu National PTA pe un studiu care a arătat observarea a 1200 de părinți americani cu copii sub vârsta de 13 ani, din fiecare cinci părinți spunând că copiii cu vârste sub 13 ani utilizează deja aplicații de mesagerie, în timp ce 81% spun că copiii lor au declarat că utilizează aplicații media sociale încă din opt ani. Deci, pasul lui Facebook pentru părinți este destul de mult: utilizați Messenger Kids, deoarece cel puțin puteți controla ceea ce face copilul dvs. cu aplicația noastră.
Angajații companiei și cei care au creat acest produs pot avea intenții bune și este clar că Facebook urmărește protocoalele juridice pentru a preveni abuzurile. Dar merită încă să subliniem faptul că Facebook merge după următoarea generație de utilizatori prin vizarea copiilor. Nu este deloc forțat să presupunem că utilizatorii copiilor de la Messenger Kids vor avea mai multe șanse de a avea nevoie de un cont Facebook și că Facebook va face mai ușor în viitor migrarea unui cont de copii Messenger Kids către aplicația principală.
Rețeaua socială a folosit de ani de zile achiziții strategice și a dezvoltat produse copycat pentru a împiedica baza de utilizatori să fugă spre concurenți și să capteze utilizatori mai tineri. Uită-te la cumpărăturile lui Instagram și WhatsApp, la mișcările sale extinse de a ucide Snapchat și la clonarea în curs a Houseparty, o aplicație de mesagerie în grup care a informat Bonfire-ul Facebook . Un lucru pe care nici unul dintre aceste produse nu îl are este un produs de mesagerie viabil pentru copiii de șase ani, pe care Facebook este fericit să le ofere, indiferent de cât de dezagreabil pare să fie.

Comments are closed