Facebook încet, dar sigur, face ca forța de muncă să fie mai diversă

Ultimul raport al diversității Facebook, În ziua de azi , Vine cu o surpriză reală: îmbunătățirea în aproape toate categoriile. În timp ce cele mai multe companii de tehnologie încearcă să-și facă locurile de muncă mai diverse și mai puțin dominate de angajații albi și de sex masculin, Facebook a reușit să angajeze mai multe femei și minorități în ultimul an în aproape toate categoriile pe care le urmărește.
Desigur, îmbunătățirile sunt încă foarte incrementale, dar îmbunătățirile arată că eforturile Facebook, conduse de șeful diversității executive Maxine Williams, într-adevăr ajută. Facebook afirmă acum că 35% din personalul său este de sex feminin, de la 33% în urmă cu un an, în timp ce numărul femeilor din rolurile de conducere este cu un punct procentual mai mare cu 28%.
Numărul îmbunătățit al Facebook arată că eforturile sale în domeniul diversității funcționează
Numărul de roluri tehnice deținute de femei a crescut cu 2 puncte procentuale, până la 19% din forța de muncă tehnică totală. Facebook afirmă că statul din urmă ar trebui să continue alpinismul, deoarece femeile reprezintă acum 27% din toate noile angajați absolvenți în divizia de inginerie și 21% din totalul angajaților tehnici noi la companie. (Trebuie remarcat însă că reținerea este o problemă serioasă în industria tehnologică, deoarece femeile care se confruntă cu tendințe și sexism la locul de muncă tind să părăsească industria după ce sunt angajate. Astfel, numerele tehnice de angajare ale Facebook vor rămâne doar un indicator al Progresul în cazul în care aceste noi angajați stau la întreprindere în medie, atât timp cât colegii de sex masculin.)
În ceea ce privește etnia, Facebook este încă predominant alb și asiatic, fiecare grup reprezentând 49 și 40% din aproape 21.000 de angajați ai Facebook. Cu toate acestea, Facebook spune că a crescut reprezentarea Hispanics de la 4 la 5 la sută, și reprezentarea de oameni negri de la 2 la 3 la sută. Conducerea Facebook rămâne, totuși, neschimbată: executivul companiei este în continuare alb, cu 71%, în timp ce asiații dețin 21% din rolurile de conducere rămase și alte grupuri doar 2% sau 3% sau deloc.
Williams, într-un Post blog publicat astăzi Alături de raportul companiei privind diversitatea, arată câteva inițiative pe care ea crede că le împinge pe Facebook să-și îmbunătățească cultura de angajare și de la locul de muncă. Unul, numit abordarea “Diverse Slate”, încurajează managerii de angajare să ia în considerare solicitanții care nu împărtășesc caracteristicile lor fizice, deoarece Facebook a constatat că “cu cât sunteți mai mulți oameni pe care îi intervievați, care nu arata sau gândesc ca tine, Trebuie să angajeze pe cineva dintr-un mediu diferit. “Un altul, numit” Gestionarea Incluziunii “, îi antrenează pe manageri să ia în considerare modul în care problemele afectează comunitățile marginalizate, pentru a ajuta la construirea unei înțelegeri mai bune a modului în care un angajat sau solicitant a sosit în industria tehnologică și Barierele la intrarea care încă există.
Aceste eforturi sunt pași în direcția corectă, spune Williams, dar “nu suntem în cazul în care ne-ar plăcea să fie.” Compania spune că intenționează să continue să încerce să diversifice Facebook, mai ales acum că rețeaua socială este vizitat de mai mult de 2 miliarde de oameni în fiecare lună, dintre care multe nu sunt încă reprezentate în mod adecvat de angajații și directorii care administrează numeroasele produse și servicii Facebook.

Comments are closed