Elon Musk vrea să-și construiască propriile tuneluri hiperlope și toate

Elon Musk pare să aibă prea mult timp pe mâini. Pe 20 iulie, compania Tesla / SpaceX / Boring Company / CEO-ul OpenAI a scris că a primit “Aprobare verbală [guvernamentală] Pentru a construi un hyperloop între New York și Washington, DC. Astăzi, Bloomberg Raportează Că Musk nu va săpa doar tunelul pentru hiperlope, el intenționează, de asemenea, să construiască el însuși întregul sistem de tranzit ultra rapid.
În retrospectivă, toate semnele erau acolo unde Musk și-ar fi inversat promisiunea de a nu mai comercializa ideea Propus pentru prima dată în 2013 . Întotdeauna a rămas interesat de hiperlope, Găzduind mai multe concursuri de inginerie pentru studenți Și continuând să dețină marca pe “Hyperloop” prin intermediul companiei sale SpaceX. Site-ul Pentru următoarea treaptă a concursului de student folosit pentru a afișa linia: “Noi nu dezvoltăm un Hyperloop comercial în noi înșine”. Această propoziție a fost recent eliminată, Bloomberg rapoarte.
Toate semnele erau acolo unde Musk și-ar inversa promisiunea
Între timp, Compania de foraj a lui Musk și-a încheiat recent activitatea Prima secțiune a tunelurilor Sub Los Angeles. Proiectul ambițios de tunel-plictisitor a fost inițial așezat ca o modalitate extrem de rapidă și ultrafastă pentru ca vehiculele de pasageri să ocolească traficul, călătorind pe saniele electrice subterane la viteze de până la 125 mph. Acum se pare că Musk dorește, de asemenea, să folosească aceste tuneluri pentru a acționa podeaua de pasageri la viteze mult mai mari. (Propunerea sa hiperloop originală a teoretizat viteze de până la 760 mph.)
Decizia lui Musk de a sari în cursa pentru a construi prima hiperooperă pe deplin operațională din lume scutește cu siguranță lucrurile pentru cele trei companii care încearcă deja să realizeze viziunea originală a miliardarului. Compania care pare a fi cea mai îndepărtată, Hyperloop One, tocmai A efectuat primul său test de mare viteză , Cu prototipul său de pasageri, atingând o viteză maximă de 192 km / h în instalația sa din deșertul Nevada.
Dar, în timp ce intrarea lui Musk este cu siguranță un impuls pentru o industrie nou-nouasă, este posibil să nu se ajute la convingerea criticilor și a scepticilor care văd hiperloopul ca pe un sistem feroviar de mare viteză cu un furnir futurist. Musk are, de asemenea, reputația de a-și promite prea mult ideile mari. Și în timp ce săpați un tunel lung de sute de mile de-a lungul coastei de est a Statelor Unite cu siguranță nu este Aterizarea oamenilor pe Marte , Nu este departe.

Comments are closed