Directorul YouTube promite o mai mare moderare pentru a împiedica “actorii răi” să “exploateze deschiderea noastră”

YouTube CEO Susan Wojcicki a publicat un post pe blog în această seară, abordând unele dintre controversele în curs de desfășurare legate de încredere și siguranță care au reînceput platforma video în ultimul an. Wojcicki a început prin a sublinia toate modurile în care a văzut că YouTube a devenit o forță bună pentru ultimul deceniu. Dar șeful executantului YouTube a recunoscut, de asemenea, că este “văzută în sus că poate exista o altă, mai tulburătoare parte a deschiderii YouTube”.
Wojcicki face referire la varietatea video extremist . schemele de exploatare a copiilor , și alte conținuturi perturbatoare de pe YouTube care au provocat reacții masive și campanii publicitare trasate . “Am văzut cum unii actori răi exploatează deschiderea noastră pentru a induce în eroare, manipula, hărțui sau chiar a face rău”, a adăugat ea.
YouTube declară că a reușit să elimine conținutul extremist
Wojcicki spune că YouTube a învățat câteva lecții valoroase din eforturile sale eliminarea conținutului extremist . Ea scrie că YouTube a eliminat peste 150.000 de videoclipuri pentru extremism violent începând cu luna iunie a acestui an, când a avut loc a început să utilizeze tehnica de învățare a mașinii pentru a vă ajuta să identificați videoclipurile extremiste. Compania declară că 98% din videoclipurile pe care le elimină sunt marcate de algoritmii săi și că 70% din conținutul extremist violent este eliminat în decurs de opt ore de la postarea acestuia.
Planul este de a lua aceleași tehnici de învățare a mașinilor și de a le transforma în problemele legate de siguranța copiilor și discursurile de ură. Desigur, există a baza de date clară de conținut extremist pe care sistemele de învățare a mașinilor le pot folosi. Deciderea videoclipului copiilor care traversează linia de la o persoană la alta, de la o persoană la alta, la o exploatare inadecvată sau atunci când un videoclip trece de la opinia furioasă la discursul de ură, poate fi mult mai greu pentru un algoritm de identificare. Deci, compania promite să adauge mai mulți oameni la mix. Wojcicki scrie că compania “aduce numărul total de persoane din cadrul Google care lucrează pentru a aborda conținut care ar putea încălca politicile noastre la peste 10.000 în 2018”.
Pe măsură ce Google a depus eforturi pentru a-și strânge politicile și pentru a optimiza algoritmii care comportă conținutul serviciului său, mulți creatori au văzut videoclipuri sigure, inofensive pierd capacitatea de a câștiga bani din publicitate . Într-o separată postare pe blog pe blogul creatorului YouTube, Wojcicki a scris: “A fost un an de creștere și inovare uimitoare, dar am vrut să profit de această ocazie pentru a reflecta asupra a ceea ce a fost un an foarte dur pentru comunitatea noastră creatoare.” A promis că va oferi creatorilor mai multă transparență și instrumente care să-i ajute să-și restabilească afacerea dacă crede că videoclipurile lor au fost marcate în mod eronat.
YouTube a avut două mari boicoturi de anunțuri în acest an
În cele din urmă, Google a văzut agenții de publicitate mari părăsesc platforma de două ori în acest an, o singura data urmând a Wall Street Journal un raport despre marketing de la marile branduri care joacă alături de discursul de ură și extremism și de a doua oară după un raport a evidențiat modul în care au fost difuzate anunțurile în afara videoclipurilor care au fost pline de comentariile infricosatoare de la pedofili.
Wojcicki spune că YouTube va restrânge grupul de videoclipuri care sunt eligibile pentru publicitate. “Ne propunem să aplicăm criterii mai stricte, să efectuăm o mai mare manevră manuală și, în același timp, să avansăm în mod semnificativ echipa noastră de examinatori de anunțuri pentru a ne asigura că anunțurile rulează doar acolo unde ar trebui”, a scris ea. “Acest lucru va ajuta, de asemenea, creatorii verificați să vadă mai multă stabilitate în privința veniturilor lor. Este important să obținem acest drept atât pentru agenții de publicitate, cât și pentru creatori, iar în următoarele săptămâni vom vorbi cu ambii pentru a îmbunătăți această abordare “.
Deoarece finanțele YouTube nu sunt detaliate în momentul în care compania mamă Google Alphabet raportează câștigurile trimestriale, este greu să afli cât de mari au fost aceste boicotări de agenți de publicitate sau dacă au avut un impact semnificativ asupra liniei de bază a companiei. Până acum, lovitura, dacă ar exista una, pare minimă . Și rapoartele din această vară au arătat că aproape toate mărcile mari care au vorbit au după ce sa întors .
Cu toate acestea, două crize majore într-un an ar putea să aducă pe YouTube niște marketing pe YouTube. O lungă perioadă de timp de la CEO-ul YouTube este un semn clar că compania este preocupată de problemă, impactul acesteia și optica sa.

Comments are closed