Cum sa cumperi o masina electrica

Modelul 3 al modelului Tesla ar trebui să fie mașina electrică Schimbă totul . Frumos, de înaltă tehnologie, la prețuri accesibile: aceasta este mașina care ar trebui să aducă mașinile electrice în mainstream. Dar nu te aștepta să conduci o dată în curând. Dacă nu sunteți deja pe lista de rezervări de 500.000 de persoane, nu vă veți conduce în acest an. Sau următorul. Sau probabil anul urmator.
Din fericire, există zeci de mașini hibride electrice și plug-in care sunt disponibile acum. Și mai sunt pe drum. Pentru a fi sigur, mașinile electrice sunt încă foarte în fază incipientă. Vânzările de mașini electrice reprezintă doar 1% din cele 17,55 milioane de mașini vândute anul trecut în SUA. Și un studiu recent de 2.500 de americani a constatat că 60% au rămas “Fără să știe de mașinile electrice” Preocupări eclipsante cum ar fi disponibilitatea stației de încărcare sau de încărcare. Este un obstacol uriaș pe care să-l depășim.
Dar industria automobilelor este în mod evident orientată către electricitate. BMW va lansa două noi mașini electrice până în 2020. Mercedes-Benz intenționează să lanseze patru VE până în 2018. Volvo a spus Ar înceta să vândă mașini cu gaz doar până în 2019. Ford va lansa prima sa mașină construită pentru a fi complet electrică de la bază până în 2020. Noul Nissan Leaf va ieși mai târziu în acest an, iar Chevy Bolt este deja pe drum .
Deci, dacă sunteți pregătiți să faceți plonjorul și să mergeți electrici, iată câteva lucruri pe care trebuie să le luați în considerare.

Foto: Tesla

De ce să mergeți electric?
Răspunsul cel mai evident este că vehiculele care rulează numai cu energie electrică produc emisii de gaze de eșapament zero. Desigur, în funcție de locul în care locuiți, sursa de electricitate folosită pentru a vă alimenta vehiculul electric poate produce, de fapt, emisii de CO2. Dar, dacă locuiți într-o zonă în care electricitatea este generată folosind surse de energie relativ scăzute, avantajul dvs. de emisii “bine-la-roată” față de vehiculele cu combustibil fosil va fi mult mai semnificativ.
Sigur, mașinile electrice sunt la fel de curate ca și alimentarea cu energie electrică. Vehiculele electrice din California, de exemplu, se pot conecta la o rețea mai ecologică decât majoritatea regiunilor din lume – în special China, unde cărbunele au generat 62% din puterea totală În 2016 în conformitate cu Agenția Internațională pentru Energie . Statele Unite primesc aproximativ o treime din energia electrică din energia cărbunelui, afirmă IEA. Deci, un vehicul cu emisii zero poate să nu fie în întregime dependent de locul în care îl încărcați.
Mașinile electrice sunt doar la fel de curate ca și alimentarea cu energie electrică
Majoritatea oamenilor vor fi motivați de economii de costuri. Și adevărat: costurile anuale de combustibil pentru vehiculele electrice sunt mai puțin de jumătate din cele pentru autovehiculele alimentate cu gaz. Există un număr de calculatoare online în care puteți determina câți bani ați salva prin trecerea la un EV. Guvernul de stat din California are unul bun, la fel și Departamentul pentru Energie al SUA.
Dar mașinile electrice nu sunt doar declarații de mediu. Mulțumită lui Tesla, acum sunt și simbolurile de stare tehnică. Și pentru cei care au bani să ardă, există o mulțime de companii mici care construiesc în prezent super-luxuri, supercarcuri electrice cu performanțe ridicate care au o putere de vârf, precum și toate clopotele și fluierele autonome pentru a face aceste mașini de înaltă tehnologie fiare.
Există și alte motive pentru care electricitatea poate fi mișcarea potrivită, incluzând prețuri mai accesibile, o serie de subvenții și scutiri fiscale și o rețea în creștere de stații de încărcare. Dar vom ajunge mai târziu în acel moment.

Fotografie de Amelia Holowaty Krales / The Verge

Cele elementare
Nu toate mașinile electrice sunt create egale. Există, în principiu, două tipuri de vehicule electrice: autovehicule all-electric și vehicule hibride plug-in. Toate automobilele electrice funcționează numai pe bază de electricitate și de obicei au o distanță de 80-100 de mile – deși se îmbunătățește constant. Tesla, Chevy și Nissan au crăpat recent gama de 200 mile. Toate automobilele electrice pot include vehicule cu baterii electrice și autovehicule cu combustie pe bază de hidrogen. (În sensul prezentului ghid, vom ignora mașinile cu motor pe bază de hidrogen, deoarece infrastructura pentru a le sprijini este practic inexistentă.)
Plug-in vehicule hibride funcționează pe o combinație de energie electrică și combustibili fosili. Distanța electrică depășește, de obicei, aproximativ 40 de mile, moment în care vehiculul trece la un motor cu combustie internă (ICE). Plug-in hibrizi sunt, în general, o alegere înțeleaptă dacă “anxietatea în raza de acțiune” – definită ca temerea că mașina dvs. va rămâne fără energie înainte de a ajunge la următoarea stație de reîncărcare – vă împiedică să mergeți complet electric.
Sunteți sau cei dragi suferiți de anxietate?
În funcție de model, ICE poate, de asemenea, să alimenteze vehiculul în alte momente, cum ar fi în timpul accelerației rapide sau atunci când utilizează încălzire sau aer condiționat. Și unii hibrizi plug-in sunt echipați cu frânare regenerativă, care transformă o parte din energia pierdută în timpul frânării în electricitate utilizabilă, stocată în baterii.
Deci, unde taxezi vehiculul? Dacă aveți un garaj, cel mai sigur pariu este să conectați mașina la o priză electrică obișnuită, iar dimineața mașina dvs. ar trebui să fie suficient de suculentă. Dar încărcarea în mișcare este mai mult decât o prostie. Numărul de stații electrice de încărcare din SUA este destul de redus. Potrivit Departamentului de Energie al SUA , Există 1764 de stații clasificate ca stație de încărcare a autovehiculelor electrice cu o putere de intrare de 480 volți, cu un total de 3.189 puncte de acces. Tesla a instalat o stație suplimentară de 828 de compresoare, cu undeva între 6-12 puncte de acces la fiecare stație. CEO-ul Elon Musk a anunțat recent planurile de extindere a rețelei.
Adăugați cele două numere și compariți-le cu numărul de stații de benzină care comercializează combustibilii fosili care distrug clima – 168.000, conform FuelEconomy.gov – și puteți vedea problema.
Unde taxezi vehiculul?
“Lipsa stațiilor de încărcare reprezintă o altă barieră în rândul multora în adoptarea vehiculelor electrice de către consumatori”, a declarat Rebecca Lindland, director senior la Cox Automotive. “Adăugarea stației de încărcare cu siguranță nu va face rău, dar nu este, de asemenea, o soluție completă la creșterea cererii și adoptarea de EV-uri”.
Dacă locuiți într-un oraș și nu aveți acces la o priză electrică sau un garaj pentru încărcarea peste noapte, vă recomandăm să cumpărați un hibrid plug-in. Încercarea de a păstra un vehicul electric complet încărcat în timp ce o parcați pe stradă peste noapte se va dovedi, probabil, a fi o prea mare provocare pentru majoritatea oamenilor.

Fotografie de Amelia Holowaty Krales / The Verge

Să vorbim despre interval
Raza este distanța pe care o mașină electrică o poate deplasa între încărcare. Este una dintre valorile-cheie pe care ar trebui să le priviți când vă gândiți la ce mașină electrică să cumpărați. Cu cât vehiculul este mai lung, cu atât mașina este mai utilă.
Dar cum poți să dai seama ce cifre sunt precise și care sunt doar marketing? In conformitate cu Agenția pentru Protecția Mediului din SUA , Valoarea combinată de mile pe galon este cea mai proeminentă, în scopul comparării rapide și ușoare între vehicule. Dar vorbim de autoturisme care rulează pe electricitate, nu din namolul dinozaurilor. Pentru aceste vehicule, etichetele afișează mile pe galon echivalent benzină (MPGe). Gândiți-vă că acest lucru este similar cu MPG, dar în loc să prezentați kilometri pe litru de tip de combustibil al vehiculului, acesta reprezintă numărul de kilometri pe care vehiculul îl poate utiliza, folosind o cantitate de combustibil cu același conținut de energie ca un galon de benzină. Aceasta permite o comparație rezonabilă între vehiculele care utilizează combustibili diferiți.
Dacă vă deranjează anxietatea de la distanță, aici sunt câteva dintre vehiculele disponibile acum cu cea mai lungă gamă:

Mașinile electrice cu cea mai bună gamă

Mașină

Gamă

Mașină

Gamă

Tesla Model S

335 de mile

Modelul Tesla X

295 de mile

Chevy Bolt

238 de mile

Modelul Tesla 3

220 de mile

VW e-Golf

126 de mile

Hyundai Ioniq

124 de mile

BMW i3

114 de mile

Nissan Leaf

107 de mile

Kia Soul EV

93 de mile

Mercedes-Benz B250e

87 de mile

Fiat 500e

84 de mile

Dar merită banii?
Dacă ați ajuns departe, sunteți probabil cel mai mult atras de ideea de a nu mai trebui să cumpărați gaz din nou. Și într-adevăr, există economii semnificative de costuri asociate cu utilizarea electrică. Dar autoturismele în sine, în special cele mai puternice, pot fi scumpe. Nimeni nu a spus că merge verde va fi ieftin până la capăt.
BeFrugal.com Are un excelent calculator online, unde puteți compara costul anual al vehiculului dvs. curent cu cel al unei mașini electrice. De exemplu, dacă am tranzacționat în 2013 cu Subaru Impreza pentru modelul Tesla S, aș putea salva anual 738,82 USD. De asemenea, producția mea anuală de CO2 a scăzut cu peste 82%.
Tesla joacă un rol exagerat pe piața EV chiar acum. Modelul SUV al modelului S și SUV-ul Model X au reprezentat mai mult de jumătate din piața EV în Statele Unite în 2016, mai mult decât celelalte 12 modele combinate. Dar ambele mașini sunt din gama de prețuri a multor oameni. Modelul S pornește de la aproximativ 60.000 de dolari, iar modelul X la aproximativ 80.000 de dolari, dar după opțiuni, aceste prețuri se pot strecura peste 100.000 de dolari.
Tesla joacă un rol exagerat pe piața EV chiar acum
Modelul 3 este un pret accesibil de 35.000 de dolari, inainte de stimulente. Dar ca The Verge Micah Singleton a subliniat recent că, pentru acel preț, destul de mult ai primit doar o cutie pe patru roți. Pentru a obține un model Tesla 3 – un adevărat Tesla cu toate clopotele și fluierul, oamenii se asociază cu brandul buzzworthy, cum ar fi Autopilot – va trebui să furculiță peste 50.000 $ sau mai mult. Și probabil asta e din gama de prețuri a multor oameni.
Acestea fiind spuse, mulți producători de mașini au început să introducă mașini electrice cu adevărat accesibile pe piață. Chevy Bolt este una. Și Nissan Leaf din 2018, care promite să prezinte marca japoneză Cel mai avansat sistem de asistență pentru șofer Dar, de asemenea, ambalaje o mulțime de pumn pentru un preț modest. Site-uri web cum ar fi PlugInCars Reprezintă o resursă excelentă pentru a învăța despre toate cele mai recente tehnologii de ultimă oră de pe piață, inclusiv gama, costul și alte caracteristici.
Nu uitați de pauzele fiscale
Guvernul american subvenționează achiziționarea de vehicule EV și plug-in-uri hibride pentru a încuraja mai mulți oameni să-și scape vechile mașini care ard combustibili fosili pentru un transport mai curat. Dar sunt multe avertismente aici, la fel de Verge’s Sean O’Kane a rezumat în mod rezonabil recent.

Un credit federal de 7500 de dolari este disponibil pentru multe mașini electrice, dar schimbările de stat se bazează pe locul în care locuiți. În California, de exemplu, ați putea primi până la 2.500 de dolari în plus față de creditul fiscal federal, aducând ceva de genul prețului de bază al modelului 3 până la 25.000 de dolari. Gradul de credite de stat, în funcție de categoria de impozitare în care vă aflați, însă, există și alți factori care ar putea schimba suma totală. Merită investigat modul în care statul dvs. se ocupă de aceste reduceri de vehicule curate. ( Acest post de la Edmunds Este un loc bun pentru a începe, așa cum este Această hartă interactivă din Plug-in America .)
Există însă o captură mai mare aici: tot creditul federal de 7.500 de dolari se aplică doar primelor 200.000 de vehicule eligibile pe care un producător le vinde. După aceasta, reducerea scade cu 50% la fiecare șase luni până când se retrage.

După cum notează Sean, înseamnă că Tesla va deveni probabil neeligibil pentru reducerea impozitului federal pe parcursul anului viitor, presupunând că societatea este capabilă să atingă toate obiectivele sale de producție. Și chiar mai îngrijorătoare pentru Tesla și pentru alți producători EV este faptul că Congresul și administrația Trump ar putea să decidă să aloce total creditul de 7.500 de dolari. Având în vedere volatilitatea din Washington, majoritatea experților prevăd că creditul va fi pur și simplu eliminat, nu înlocuit cu ceva similar.

În cele din urmă, depinde de tine
Achiziționarea unui vehicul nou este o alegere mare. Cumpărați cu totul alt tip de mașină cu totul altceva. Trebuie să vă gândiți cu atenție la modul în care utilizați vehiculul dvs. – pentru a vă deplasa la locul de muncă? Pentru comisioane și excursii ocazionale? Pentru excursiile de trecere a țării? De mult timp, mașinile erau instrumente sau simboluri de stare. Acum încep să reflecte valorile noastre personale, dar trebuie să continue să se potrivească și stilului nostru de viață.
Dar cererea pentru mașinile electrice este cu siguranță acolo. Vânzările de vehicule electrice au sărit în 2016 , În timp ce vânzările din SUA au crescut cu 30,7% până în octombrie până la 120.517 de unități, iar vânzările la nivel mondial au crescut cu 30,1%, până la 518.440 de unități. Și asta ar putea fi calmul înainte de furtună. Scăderea rapidă a prețului bateriilor – mai mult de 70% între 2008 și 2014 – și introducerea mai multor EV-uri în masă încurajează cu siguranță unii consumatori să ia în considerare trecerea la electricitate. Vrei să fii unul dintre ei?

Comments are closed