Comercianții web chinezi folosesc copiii africani pentru a promova motoarele de căutare și camgirls

Vânzătorii chinezi se confruntă cu reacție pentru vânzarea de fotografii personalizate și clipuri video cu copii africani prin intermediul chinezilor online, Taobao. Așa cum a raportat Beijing Daily Youth , Aceste fotografii și videoclipuri au devenit recent populare ca modalitate de a trimite mesaje pentru zile de naștere și alte ocazii semnificative. Acestea pot fi achiziționate pentru doar 1 $, similar serviciilor oferite pe piața Fiverr de pe piața externă.
Fotografiile pot fi comandate din orice număr Furnizori Taobao , Și arată copiii mici din țările africane, cum ar fi Zambia, care dețin o tablă cu un mesaj achiziționat, de obicei în lungime între 16 și 20 de caractere. De asemenea, pot fi achiziționate videoclipuri video scurte, în care o persoană din spatele camerei foto coach-uri copiilor despre cum să recite mesajul în Mandarin. Pentru aceste fotografii și videoclipuri, vânzătorii solicită de obicei între ¥ 10 ($ 1.50) și ¥ 200 ($ 30), livrând promițătoare în câteva zile.

Video de pe piața online Taobao

La fel de Al șaselea ton Note, mesajele sunt populare atât pentru persoane fizice, cât și pentru companii care folosesc videoclipurile ca mod ieftin de a crea reclame. Într-un clip, un grup de copii țipă la camera din Mandarin: “Vrei să vezi fete frumoase? Utilizați Jike! Vrei povesti amuzante? Utilizați Jike! Vrei GIF-uri? Utilizați Jike! Numai 10 de yuani, într-adevăr minunat! ” Al șaselea ton Spune că alte videoclipuri arată că copiii recitând cuvinte înjurătoare în Mandarin și publicitatea de fluxuri live X-rated.
Hong Kong Free Press Spune că unii vânzători insistă pe paginile lor că videoclipurile sunt o formă de “activitate caritabilă”, dar când li se întreabă câți bani se îndreaptă direct către copii și familiile lor, nu au răspuns. “Fac asta din bunătatea inimii mele”, a spus un vânzător HKFP. “Nu știu câți bani sunt acordați copiilor. Îmi pare rău.“ Beijing Daily Youth A vorbit cu un fotograf care a spus că copiii adesea primesc doar gustări sau câțiva dolari pentru a completa un lot de fotografii și clipuri video. O sursă anonimă a reflectat lipsa de plată atunci când a vorbit cu Oamenii din Daily Online . Spunând: “Copiii primesc foarte puțini bani din filmarea unor astfel de anunțuri. Mulți dintre ei primesc doar niște gustări sau papetărie ca recompense. ”
“Copiii primesc foarte puțini bani din filmarea unor astfel de anunțuri. Mulți dintre ei primesc doar niște gustări sau papetărie ca recompense. ”
În timp ce unii netieni chinezi sunt Exprimându-și îngrijorarea Asupra naturii neetice a fotografiilor și videoclipurilor, altele par să nu aibă nicio problemă cu serviciul. O persoană a scris pe site-ul mass-media chinez Hârtia : “Acești africani ajută să facă publicitate, au fost recompensați și nu au fost forțați, care este problema?” Shanghaiist , Diviziunea internațională a blogului Gothamist . A împărtășit povestea Cu titlul “Racist? Exploatatoare? Sau doar marketing bun? ”
Un vânzător Al șaselea ton A vorbit spunând că diferențele culturale sunt motivul pentru care există o astfel de fascinație cu videoclipurile. Popularitatea lor, spune vânzătorul, poate fi atribuită “obsesiei Chinei cu toate lucrurile străine”.
“Mulți oameni aici nu au fost niciodată în afara țării – nu au văzut străini”, a spus vânzătorul. “Ei cred că ar fi interesant pentru străini să facă anunțuri pentru ei”. De asemenea, un membru al proiectului China Africa spune H Uffington Post . “Marea majoritate a oamenilor chinezi pe care îi întâlniți pe străzile orașului Guangzhou probabil că nu au interacționat niciodată cu cineva de altă rasă sau etnie”.
Serviciile video comparabile au fost găsite și abuzate în alte țări. Furnizorii Fiverr s-au adunat Reacție în 2015 Pentru vânzarea de filme cu copii indieni care au fost orientate spre americani. În mod asemănător, copiii au prezentat cu tablouri care includ mesajele achiziționate și, de asemenea, au citit mesajele pentru videoclipuri scurte. Mulți erau obscene. Mai devreme anul asta, YouTube personalitate PewDiePie A folosit platforma pentru a plăti doi tineri indieni tineri pentru a ține un banner care citea “Moartea tuturor evreilor”, ceea ce a dus la vloggerul fiind abandonat de YouTube și Disney.
Taobao a declarat că investighează unii dintre vânzători care se angajează în practică, dar numai pentru că anumite videoclipuri încalcă legea publicitară a Chinei prin folosirea de superlative precum “cele mai bune” și “cele mai puternice” pentru a descrie produsele.

Comments are closed