Cea mai mare problema a lui Pixel 2 din Google va face destul de multe dintre ele

Cu un an în urmă, ați fi iertat că a respins telefoanele Pixel de la Google ca pe o rebranding superficială a “hobby-ului” Linia Nexus . Majoritatea observatorilor au crezut că Google continua să se mulțumească cu afacerile hardware, chiar și cu noul brand “Made by Google” introdus alături de Pixel. Dar ce sa întâmplat de atunci este asta Google a cumpărat echipa HTC care a construit Pixel și Pixel XL, făcând retroactiv acele telefoane cu adevărat și în întregime “Telefoane de la Google”. Și dispozitivele însuși, dezvoltate pe o linie de timp accelerată, s-au dovedit a fi cu adevărat bune, în picioare cu performanțele excepționale ale camerei și prelucrarea imaginilor.

Legate de

Exclusiv prima privire la Google Pixel 2 și 2 XL

Astăzi, Google ia următorul pas major în aventura Pixel și cea mai dificilă provocare pe care o prezint pentru gigantul web este găsirea aspectelor prozaice de a produce și de a distribui cât mai multe dintre noile sale dispozitive pe care oamenii vor dori să le cumpere. Ceea ce Pixelul din 2016 a demonstrat a fost o divizie hardware Google care nu a fost prea departe de concurența sa mobilă în ceea ce privește designul, componentele și, bineînțeles, performanța OS și fluiditatea. Cu camera sa remarcabilă, Pixel ar putea justifica prețul său premium, iar proprietarii săi i-ar putea ierta neajunsurile ca pe un dispozitiv de primă generație.
Pixelii noi vor fi buni, putem lua asta ca pe o dată, dar o să puteți cumpăra una?
Cel mai mare obstacol pentru Google de a fi luat în serios ca producător de smartphone-uri a fost deja depășit. Criticii evaluează foarte mult dispozitivele Pixel, cumpărătorii se străduiesc să obțină beneficii fotografice tangibile, iar întrebarea cea mai importantă despre mintea oamenilor despre Pixel 2 este acum când și unde – sau chiar dacă – vor putea să cumpere unul. Acest lucru este departe de a fi o chestiune banală, iar modul în care Google se ocupă de creșterea sa într-o companie globală de hardware va contribui la dezvoltarea Androidului și va afecta balanța puterii între acesta și iOS-ul Apple.
Fără pixeli în magazinele de transport, ce contează calitatea dispozitivelor? Dacă oamenii intră în magazinul lor local de telefonie și se confruntă cu o falangă de dispozitive Apple și o legiune de Samsung, probabil că vor ajunge să cumpere unul sau altul. La capătul înalt al pieței, unde Google dorește să concureze, alegerea consumatorului este în prezent conduse de platforma pe care se află deja . Deci, cu excepția cazului în care ceva se schimbă, majoritatea utilizatorilor Android existenți se vor lipi de cea mai recentă emblematică Samsung.
Obiectivul final al Google este să se ridice la iPhone cu un pixel care este la fel de rafinat, la fel de performant și la fel de inovator (dacă nu mai mult). Dar pentru a ajunge acolo, Google trebuie mai întâi să lupte cu niște spațiu de raft de la Samsung, iar Google trebuie să-l îmbunătățească cel mai mult. Încercarea de a obține un Google Pixel a fost greu în mod implicit pentru întregul an de disponibilitate: oamenii de pe piețe precum Spania, Japonia și Africa de Sud nu au avut opțiunea de a cumpăra unul. În Marea Britanie, Google a fost de acord cu o înțelegere exclusivă cu operatorul de telefonie locală EE, care a însemnat trecerea rețelelor mobile pentru Vodafone, O2 sau Trei abonați dornici de a face o plimbare pe banda Pixel. Și cât despre Pixel XL? A fost într-o continuă ofertă strânsă, determinându-i pe colegul meu Chris Welch documentează frustrările sale cu munca teribilă pe care Google o făcea să-și transporte telefoanele.
Google trebuie să demonstreze că se poate ocupa de partea plictisitoare a afacerii hardware
Asigurarea unui lanț de aprovizionare, fabricarea la timp și la buget, dispozitivele de transport și stabilirea canalelor de distribuție sunt sarcinile neplacute care în cele din urmă fac substanța unei companii hardware. Google deja a perfecționat terenul de vânzări, știe deja cum să vorbească și să apeleze la clienții săi – dar acel luciu plin pe suprafață trebuie susținut de o coloană veritabilă operațională.
Sunt convins că Google Pixel 2 și Pixel 2 XL vor fi telefoane excelente? Da. Am văzut destul scurgeri ale ambelor dispozitive ; știm că magia camerei Google (augmentată de stocarea cloud gratuită pentru fotografiile și videoclipurile Pixel) este o margine competitivă imensă; și putem avea încredere în Google pentru a păstra cele mai bune lucruri despre Pixelul original în timp ce netezi margini grosiere. Întrebarea este acum dacă oamenii care vor unul din aceste telefoane grozave sunt capabili să-l obțină. Mi-a fost agravantă să scriu despre excelența camerei Pixel și să le răspund cititorii spunând ei doresc ca ei să poată cheltui bani pe unul . Cel mai mare eșec al Google cu Pixel a fost distribuția sa. Ergo, cel mai mare potențial domeniu pentru îmbunătățire acum este în același loc.
Originalul Pixel a convins recenzenti repede ca mine, și judecând după feedback mulțumit de proprietarii Pixel existenți, a convins și un mic segment de consumatori. Acum este de datoria Google să convingă operatorii de telefonie mobilă că transportul și promovarea noilor Pixeli este o idee bună și apoi să informeze și să convingă restul pieței de consum. Pentru operatorii de transport, semnul major de avertizare se limpezește dacă vor avea o ofertă sigură de unități de vânzare – în ciuda faptului că nu vând toate acestea, Google nu a reușit să țină pasul cu cererea pentru pixelii de anul trecut, dar cel puțin anul acesta a distribuit riscul în mod mai larg prin utilizarea a doi parteneri de producție: HTC pentru Pixel mai mic și LG pentru cel mai mare.
După ce a convins recenzenții și câțiva consumatori, Pixel are acum nevoie și de operatori de telefonie mobilă
Pașii pe care Google le-a luat pentru a îmbunătăți compania de hardware în acest an nu și-au abordat într-adevăr deficiențele operaționale. Google nu a cumpărat expertiză de distribuție de la HTC. Aceasta a angajat șeful hardware al lui Amazon anul trecut, dar asta e cineva care va ajuta designul industrial si calitatea produselor, mai degraba decat sarcinile de negociere cu furnizorii si transportatorii. În cele din urmă, totul se bazează pe umerii lui Rick Osterloh, fostul șef al Motorola, pe care Google la pus în fruntea diviziei hardware inaugurate, acum un an și jumătate. Va trebui să-și folosească relațiile și expertiza existente pentru a prezenta cel mai bun pas de vânzări Google către operatorii de telefonie mobilă. El va fi, de asemenea, responsabil pentru a vă asigura că Google produce mai mult de câteva duzini de unități XL (pentru că acest telefon se transformă în a fi mult mai de dorit).
Pentru ca Google să fie un producător legit, recunoscut pe plan internațional, hardware-ul Pixel 2 va trebui pus la dispoziția tuturor celor care doresc acest lucru. Aceasta este o sarcină înaltă, dar Google de obicei învață rapid de la greșelile sale și dacă orice companie poate sparge și perturba duopolul Apple-Samsung în partea superioară a lumii smartphone, acea companie ar fi Google.

Comments are closed