Cardurile noi de context ale lui Snapchat vă permit să citiți recenzii, rezervări de cărți și multe altele

Snapchat astăzi introduce cărți de context, care adaugă informații contextuale la fotografiile geotagged și imagini partajate în povești publice. Snaps adăugate la caracteristica regională Povestea noastră, sau cele trimise cu geofilterul de text alb, text, vor include cartelele în mod automat. Utilizatorii pot deplasa cu mouse-ul în sus pe orice clipă care afișează cuvântul “mai mult” și vor vedea o carte interactivă cu informații contextuale despre locul în cauză. Partenerii care furnizează informații pentru carduri includ Foursquare, OpenTable, TripAdvisor și Lyft și vor crește în timp, spune Snaps.
Dacă ați utilizat Google Maps, ați văzut cărți ca acestea. Acestea oferă detalii de bază despre un loc de întâlnire, incluzând adresa, numărul de telefon, site-ul și orele. Derulați în jos și veți vedea recenziile făcute de partenerii Snap. Puteți rezerva o masă folosind OpenTable, Resy sau Bookatable sau puteți comanda plimbări cu locații folosind Lyft și Uber. Unele carduri de context vor avea, de asemenea, povești publice integrate în card, împreună cu imaginile contribuite de locul de desfășurare.

Miscarea vine dupa patru luni de la introducerea lui Snap Maps , care vă permite să vedeți locațiile prietenilor dvs. în timp real, alături de o hartă a căderilor publice. Hărțile sunt privite pe plan intern ca o nouă zonă promițătoare de investiții pentru Snap; contribuțiile la povestirile publice au crescut cu 40% de la introducerea acestora, Axios a raportat săptămâna trecută . Cardurile de carduri vor ajuta Snap să construiască o infrastructură pentru viitoarele sale eforturi în produse locale, creând, de asemenea, posibilitatea de a crea noi oportunități de venit pe linie.
Să abordăm câteva dintre întrebările dvs. frecvente despre cardurile de context.
Sunt caracterele de context bune sau rele?
Pare relativ bune. Nu par să fie rău în mod activ.
Ce e atât de bun despre ei?
Ei îi învață pe adolescenți despre concepte importante, cum ar fi importanța efectuării de rezervări sau verificarea pentru a vedea dacă o afacere este deschisă înainte de a-i face pe mama să-i conducă tot drumul în acest trafic.
Care este cea mai rea carte de context pe care o pot aștepta să o văd?
Categoric cărțile Goop. Goop este unul dintre cei nouă parteneri de lansare, iar acum va fi un Goop nesolicitat în snap-uri.
Ceea ce Elise Loehnen, ofițerul șef de conținut al companiei Goop, trebuie să spună despre cardurile de context, în materialele promoționale distribuite pentru carduri de context?
“Călătoria este una dintre cele mai populare verticale ale noastre, și o extindere naturală a impulsului lui Gwyneth în demararea lui Goop: crearea unui loc în care cititorii pot găsi recomandări de la un prieten de încredere, nu de la un motor anonim, agresiv”.
Cardurile de contexte nu vor afișa în primul rând recomandări de la motoare anonime, cu motoare de căutare?
Aceasta este înțelegerea noastră, da.
Cum pot să-mi protejez adolescentul de recomandările lui Goop?
Slather-le în dușmanii celui cel mai urât al lui Goop: brânză topită și Dew Mountain.
Grozav. Unde sunt disponibile cardurile de context?
Veți vedea atât pe iOS, cât și pe Android, presupunând că locuiți în Statele Unite, Canada, Marea Britanie, Australia sau Noua Zeelandă.
Loviți-mă cu videoclipul promoțional!

Comments are closed