Autoproclamata “doamnă-like” marca Stellé lansează un echivalent de 2.000 de dolari

Stellé, un brand de vorbitor care aparent modele cu “femeile în minte”, lansează astăzi o grămadă de vorbitori de “piloni inteligenți”. Acei piloni inteligenți includ asistenta lui Alexa de la Amazon și arată exact ca un Echo. Gândeam că Stellé nu a putut să vină cu un cuvânt mai bun decât pilonul pentru a descrie un vorbitor lung, echo-esque creat de echipa lui.
Dispozitivele vin în șapte finisaje diferite, incluzând două tipuri de lemn și metale. Produsul real șocant, totuși, este pilonul personalizabil de 2.000 de dolari pe care compania îl debutează. Va fi disponibil prin comandă specială și include cristale Swarovski. (Exemplu de exemplu ilustrat aici în a doua fotografie.)
Puteți personaliza deja unele dintre difuzoarele lui Stellé, cum ar fi acesta:

Stelle

Ideea unui Echo de 2.000 de dolari este încurcată, în ciuda faptului că tehnologia de lux este mereu existentă. Asistenții difuzoare echipate, de obicei, tendința spre accesibilitate. Amazon și Google sunt, în esență, într-un război al prețurilor pentru a determina care poate fi prețul difuzoarelor cu asistență la cel mai mic preț. Costurile de acasă la Mini Home 49 $, iar costul Echo Dot costă cam același lucru, în funcție de oferte. (Este în vânzare pentru 45 de dolari chiar acum.) În mod evident, ambele companii recunosc că vor trebui să le facă vorbitorii accesibili pentru a le aduce în casele din întreaga lume.
Dacă plasticul ieftin nu este lucrul dvs., totuși, luați în considerare adăugarea unor cristale Swarovski la difuzorul dvs. Amazon. Clasifică-ți casa. Du-te sălbatic cu personalizarea. Pentru că vei păstra cu totul acest lucru pentru 2.000 de dolari pentru viață, nu?

Comments are closed