Apple lansează demonstrații de realitate augmentate pe iPhone 8

Apple a prezentat astăzi o serie de demo-uri de realitate augmentate pentru a arăta eficacitatea noii sale platforme ARKit și a puterii noii camere și a cipului A11 Bionic pe doar-a anunțat iPhone 8 și iPhone X . Demosurile, care au variat de la jocuri la jocuri sportive, au arătat viziuni de înaltă fidelitate plasate dinamic în lumea reală, vizibile prin obiectivul camerei de luat vederi al iPhone-ului.

Legate de

Apropiați-vă cu iPhone 8 și 8 Plus

Prima, o versiune a lui Warhammer 40,000: Freeblade de la dezvoltatorul Pixel Toys, a arătat războinici de costum mega giganți luptând pe un teren de baschet din viața reală, în timp ce alta ilustrează modul în care capabilitățile AR ale iPhone-ului ar putea suprapune fețele și numele jucătorilor și statisticile jocului live joc de baseball. Dezvoltatorul de jocuri de jocuri, de asemenea, a arătat mai multe imagini din jocul de strategie AR cunoscut Mașinile , care este alimentat de motorul Epic Unreal Engine 4 și se transformă într-un titlu definitiv pentru zilele de început ale platformei.

Noua gamă de jocuri de noroc directivă a jocurilor Mașinile fiind prezentat la evenimentul Apple de pe iPhone.

ARKit, primul anunțat înapoi la WWDC de la Apple , este pariul major al companiei de a aduce AR la consumatorii obișnuiți prin coacerea directă în iPhone și iOS. Deoarece noile instrumente ale Apple s-au îndreptat spre dezvoltatori, am văzut câteva demonstrații uimitoare care arată cât de puternic este software-ul, chiar și pe telefoanele fără aceeași cameră și senzor hardware care vor fi copiate în noul iPhone 8 și iPhone X Unu, ca un a re-crearea videoclipului muzical “Take on Me” al lui A-Ha a arătat cum ARKit ar putea rupe portalurile deschise în lumile virtuale, în timp ce altele s-au prezentat rachete spațiale SpaceX care se aterizează în unelte de înot din spate și capete de laborator care echilibrează capul unui câine adevărat .
Mai relevantă pentru viitorul AR este modul în care Apple va ajuta în mod inevitabil să se răspândească. Spre deosebire de abordarea Google privind Tango la AR , care a văzut că un proiect experimental se îndreaptă spre un număr mic de smartphone-uri de nișă de la producători terți, Apple ARKit ar trebui să aibă milioane de oameni – oricine are un iPhone mai recent – folosind tehnologia în moduri mai asemănătoare cu cea a lui Niantic Pokemon Go . Google a ieșit de atunci cu propriul cadru AR și platformă, Arcore , dezvoltatorilor de instanțe și să concureze cu Apple.
Este clar acum că avem un război AR de război și se va juca atât în ​​avansurile software făcute de companii și dezvoltatori, cât și în hardware-ul care o face mai sofisticată cu fiecare nouă iterație. Este acolo că Apple, și este strâns hardware-software de integrare, are un avantaj.

Comments are closed