Aplicațiile pentru aplicații Android vor fi descoperite în Magazin Google Play

Google a devenit din ce în ce mai agresiv în ceea ce privește promovarea aplicațiilor Android foarte bune în Magazinul Play în ultima vreme, în principal prin înrăutățirea aplicațiilor rău în clasamentul de căutare. Cea mai recentă modalitate care se întâmplă, după cum afirmă Google, este că compania “încorporează semnale de calitate a aplicațiilor în algoritmii noștri de clasificare”.
Ceea ce înseamnă că dacă te uiți la clasamentele de top de aplicații sau căutați o aplicație, este mai puțin probabil ca o aplicație care are un istoric de crashing sau o grămadă de rating scăzut pentru utilizatori să se ridice în partea de sus. Google afirmă că analizează “datele privind performanța, implicarea utilizatorilor și evaluările utilizatorilor” în crearea acestor “semnale de calitate” și că va afecta clasarea unei aplicații atât în ​​listele de căutare, cât și în cele ale aplicațiilor.
Face parte dintr-un efort mai general pe care Google îl face pentru a promova aplicații Android de înaltă calitate. La începutul acestei luni, de exemplu, a anunțat că este Utilizând învățarea mașinilor pentru a identifica aplicațiile care se comportă prost – de exemplu, solicitând mai multe permisiuni decât ar trebui să fie. De asemenea, a creat un nou program numit “Android Excellence” Curate aplicațiile pe care compania le consideră bune .
În ansamblu, este un amestec de o mulțime de învățare în mașină și o mică curație umană care apreciază aplicațiile pe care dezvoltatorii le depun la magazin. Android primește în general o replică oarecum merită pentru a avea aplicații de calitate inferioară decât iOS, iar Google pare să provoace această percepție cu ajutorul instrumentului său foarte favorit: AI.
Este, de asemenea, un bețișor mic (sau morcov, în funcție de modul în care îl priviți) pe care Google îl poate utiliza pentru a încuraja dezvoltatorii să facă pur și simplu aplicații care se prăbușește mai puțin. Întrebarea, desigur, este dacă dezvoltatorii vor ști Dacă aplicațiile lor sunt descurajate de algoritmul Google sau din orice alte motive.
Lucrul despre algoritmi este că sunt misterioase. Este ușor să știți ce trebuie să faceți atunci când aplicația dvs. devine complet eliminată de un magazin de aplicații: faceți recurs. Dar, deoarece organizațiile de știri care au încercat să analizeze algoritmii de partajare impresionați Facebook pot să vă spună, nu există o cale ușoară de a apela la o mașină.

Comments are closed