AI și realitatea augmentată ar putea face fixarea routerului dvs. mai puțin suportabil

Când ceva nu merge bine cu aparatele din casa ta, ce faci pentru a le rezolva? Probabil că ați probleme cu Google. Apoi, veți găsi un manual sau o veți găsi online. Dacă niciunul nu ajută la asta, s-ar putea să sunați compania care a făcut lucrul și apoi să petreceți o vârstă la telefon încercând să explicați ce sa întâmplat.
Dar dacă nu ar fi trebuit să explicați – dacă ar fi posibil spectacol cineva problema și ți-a explicat-o? Aceasta este propunerea firmei israeliene TechSee, care construiește o platformă de suport pentru clienți folosind două dintre cele mai folosite cuvinte cheie din 2017: realitatea augmentată și inteligența artificială. Dar, spre deosebire de o mulțime de firme care se ocupă de modelul AR / AI, propunerea TechSee ar putea fi de fapt utilă.
Funcționează așa. Atunci când se întâmplă ceva cu produsul X (de exemplu, ruterul dvs.), sunați compania care a făcut-o. Vă trimit un text cu un link către o aplicație web, pe care o atingeți pentru a accesa platforma TechSee în browserul dvs. Acest lucru permite apoi unui reprezentant al serviciului clienți să vadă o vizualizare live din camera telefonului dvs. Reputul poate evidenția lucrurile de pe afișaj și marcajele care apar pe telefonul dvs., astfel încât să știți să conectați cablul X sau comutatorul flip Y.
În cazul în care lucrurile devin deosebit de inteligente (sau înfricoșătoare, în funcție de sentimentele tale legate de automatizarea locurilor de muncă), TechSee va folosi aceste videoclipuri pentru a pregăti un program AI pentru a rezolva problemele în viitor. Deci, în locul unui om care vă spune să conectați cablul X sau comutatorul flip Y, aceste instrucțiuni vor apărea doar pe ecranul dvs. ca solicitări automate. Prin identificarea produselor și a problemelor legate de AR, reprezentanții serviciului de relații cu clienții umani sunt, în esență, instruiți înlocuitorii robotului.

Motivul pentru care acest lucru este inteligent este că încorporează lucrarea dificilă de a antrena un sistem de recunoaștere a obiectelor fără efort suplimentar. Serviciile de vizionare obișnuite, livrate de Google și Amazon sunt excelente în identificare generic categorii cum ar fi bicicleta, pisica sau masina, dar ele nu pot sa le vada specific precum routerul D-Link DSL-6850U. Nu au fost niciodată instruiți. Platforma TechSee va face această pregătire în fundal, chiar dacă oferă platforma AR asistată de om; oferind companiilor o rampă la automatizare fără cheltuieli suplimentare.
Platforma AR a companiei este deja utilizată de zeci de firme pentru suport tehnic, inclusiv Vodafone, Orange și Samsung, iar aceste servicii includ o recunoaștere a obiectului de bază care ajută agenții de asistență pentru clienți să identifice problemele și soluțiile. Vorbind către The Verge , fondatorul Eitan Cohen a spus că TechSee își construia și platforma AI complet automatizată pentru alte două companii, dar că nu le-a putut numi ca serviciul era încă în versiune beta.
“Sistemul de recunoaștere a imaginii este foarte unic, deoarece poate identifica un dispozitiv până la numărul de model”, a declarat Cohen pentru The Verge . “Ea analizează erorile de afișare, cum ar fi codurile care apar pe ecrane [și] recunoaște un model diferit, doar dacă analizează caracteristici – cum ar fi layout-urile butoanelor, dimensiunea textului, culorile etc.” Este o recunoaștere facială pentru aparatele dvs.
Există încă multe probleme potențiale cu sistemul, mai ales dacă AI nu reușește să recunoască ce este în fața acestuia sau continuă să sugereze o problemă greșită. Dar nu este nimic care nu poate fi rezolvat prin faptul că are un om la îndemână să intre. TechSee este încrezător că este pe drumul cel bun, și spune că feedback-ul inițial a fost uniform pozitiv. “Clienții sunt mai fericiți, timpul de convorbiri coboară și mai puțini tehnicieni trebuie expediați”, spune Cohen. “Toată lumea dorește AI ca viitorul îngrijirii clienților”.

Comments are closed